niedziela, 4 grudnia 2016

I znowu Grudzień, i znowu zima

Ale czas szybko mija, gdy masz dużo do roboty. Ostatni raz pisałem w czerwcu, a znowu jest grudzień. Z każdym kolejnym 1. grudnia, nadal mam nadzieję, że w końcu wynajdą lek i szczepionkę na tego wirusa i będzie w życiu trochę łatwiej.

Jakby nie patrzeć,  moje życie toczy się w miarę normalnie. Powoli kończę studia, pracuję dalej w tej samej firmie z ciuchami i nadal występują problemy w komunikacji z moimi rodzicami.  Mam wrażenie, że to będzie nasz stały problem jeszcze przez dłuższy czas.

Nadal nie udało mi się znaleźć żadnego faceta. Chyba nawet się z żadnym nie umówiłem przez te pół roku.

Dzięki pracy w sklepie udało mi się przed końcem listopada kupić wszystkie prezenty na święta, więc jest plus ;)

I to byłoby na tyle z mojego życia. Nic ciekawego się nie dzieje,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz