piątek, 28 czerwca 2013

Badanie: dzieci odkrywają swoją orientację już w szkole podstawowej

Pew Research Center opublikowało właśnie wyniki przełomowych badań, w których pytano dorosłych o kamienie milowe ich drogi jako LGBT: kiedy po raz pierwszy pomyśleli, że są homoseksualni, kiedy wiedzieli, że są i kiedy wyoutowali się po raz pierwszy.

Jakoś mnie to nie to nie dziwi, że wielu odkrywa to już szkole podstawowej. Ja odkryłem to w 2 klasie gimnazjum. W 1 klasie liceum wiedzialem już na pewno, że jestem gejem. Do dziś pamiętam jak to było. To spadło na mnie jak grom. Wyobraziłem sobie, że całuję się z moim nauczycielem wuefu. Nigdy wcześniej nie myślałem tak o facecie. Pewnie wynikało to z tego, że go lubiłem, a akurat był w pobliżu.

Artykuł: http://gejowo.pl/index.php?pid=3&n_id=12052

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz