poniedziałek, 1 lipca 2013

W najnowszym "Newsweeku": Poliamoria, czyli miłość w sieci

"Mówią, że więcej to lepiej, bezpieczniej, ciekawiej. Nie są zazdrośni. Lubią seks. Nie chcą ograniczać ani siebie, ani innych. Poliamoryści – ludzie w sieci przyjacielsko-miłosno–seksualnej.
Ich podstawowym założeniem jest zdolność do kochania jednocześnie więcej niż jednej osoby. – Zawsze kochałam więcej niż jedną osobę na raz. Nie miałam też problemu z tym, że jeśli podobał mi się jakiś kolega czy koleżanka pójść z nimi do łóżka.
Ja chyba bym nie mógł tak. Poza tym nie zakochałem się nigdy, może raz było blisko, ale szybko zgasło. Ale na pewno nie mógłbym być więcej niż z 1 osobą naraz w stałym związku.

Artykuł: http://spoleczenstwo.newsweek.pl/w-najnowszym--newsweeku---poliamoria--czyli-milosc-w-sieci,105(...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz