poniedziałek, 8 lipca 2013

Wakacje na działce

Góry, pogoda zmienna: wiatr i słońce albo wiatr i deszcz. Czytam na zmianę książkę o zarządzaniu zasobami ludzkimi i ksiązki Anne Rice o wampirach z ebooków. Jak zawsze tutaj internet kiepski - zasięg i transfer. Nawet moich ulubionych seriali nie mam jak oglądnąć, a czekają na mnie nowe odcinki Czystej Krwi, Pretty Little Liars i Skins, a do tego nadrabiam Supernatural. Dobre jest w serialach to, że nigdy się nie kończą, jest ich multum.
A tak w ogóle to sesja mi poszła nieźle. Na wrzesień tylko jedno zaliczenie i jeden egzamin.

Seriale, które oglądam na bieżąco:
Doctor Who
Awkward
Faking It
Bates Motel
American Horror Story
Glee
The Vampire Diaries
Once Upon A Time
Grey's Anatomy
Game of Thrones
Fairy Tail
Naruto Shippuuden
Downton Abbey
Happily Divorced
Penny Dreadful
Masters of Sex
Log Horizon
No Game No Life
Looking

Seriale, które zakończyłem:
Gossip Girl
Torchwood
Sex and the City
Carrie Diaries
Queer as Folk
Dante's Cove
The Lair
Misfits
90210
Sabrina, the teenage witch
The New Normal
Desperate Housewives
Legend of the Seeker
Bleach
Naruto
Junjou Romantica
Sekaiichi Hatsukoi
Kill la Kill
Dr House
The Tudors
Charmed (Czarodziejki)
United States of Tara
Dollhouse
Angels in America
Friends
Notatnik Śmierci
Kuroshitsuji
Angel Beats
Loveless
Princess Princess
Highschool of the Dead
Hellsing
Gakuen Heaven
Antique Bakery
Fullmetal Alchemist: Brotherhood


Hmm. Trochę tego jest. Chyba jestem serialowym maniakiem :D
A po głowie chodzi mi piosenka Szymona Wydry "Życie jak Poemat"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz