poniedziałek, 23 grudnia 2013

Przygotowania do świąt

Przygotowania do świąt to tryb, w który przeważnie wpadają matki, żeby wszystko było idealne na święta. U mojej większej różnicy nie ma czy święta, czy urodziny, czy jakakolwiek inna impreza. W przypadku świąt jest "tylko" trochę więcej do sprzątania. Mama wraca z pracy dzisiaj i od progu: "Jak wy się przygotowujecie do świąt? Jest jeszcze tyle do zrobienia. X, wyprasuj sobie koszule, żebyś miał w czym chodzić w święta, trzeba umyć na ganku szafkę na buty, drzwi w całości, progi drewniane, a do tego trzeba jeszcze zrobić jakiś stroik...". Mogę sprzątać, prasować, ale bez przesady, nie będę robił żadnych stroików! No i co, że jestem gejem. Nie jestem kobietą ani żadnym florystą, więc nie do mnie z takimi rzeczami. A miał być spokojny okres wolnego, chociaż przez chwilę, chociaż przez te 3 dni świąteczne. Potem będę tylko uczył się i martwił jak pójdą mi najważniejsze 2 rzeczy w tym semestrze - egzamin inżynierski i obrona projektu inżynierskiego...

A to X to takie małe odniesienie do filmu"Boy Culture", gdzie główny bohater nie chcąc wyjawić swojego imienia, aż do końca filmu, korzystał z tej literki :) Podoba mi się ten pomysł i może go będę częściej wykorzystywał :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz