wtorek, 8 września 2015

12.08.2015 (Środa)

Normalność.
Czym jest normalność?
Dlaczego ludzie do niej dążą?
Kolejne subiektywne stwierdzenie.
Dla mnie normalność to zwyczajność.
A ja nie chce być zwyczajny!
Co mi daje bycie zwyczajnym mężczyzną w tym kraju?
Mam być katolikiem, nawet jeśli na pokaz?
Mam być heteroseksualny?
Mam być patriotą?
Nie jestem żadnym z powyższych.
A także nie nadużywam alkoholu,
nie jestem skłonny do przemocy,
a moje horyzonty myślowe nie są ograniczone.
A do tego jestem wrażliwy, empatyczny, romantyczny i opiekuńczy.
Nie jestem normalnym facetem i jestem z tego dumny! ;)

PS. Ostatnio usłyszałem od koleżanki z pracy, że prawdziwy facet to świnia i że jak tak do nas mówi to nas komplementuje. Odpowiedziałem jej, że jak tak uważa, to ja nie jestem prawdziwym facetem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz